Sunday, January 10, 2010

广东话♥

系即,今日唔系写中文
贪得意,show下我阁广东话

唔知你地睇得明某?
讲明先,睇唔明,唔好怪我
Blek =P


Daddy买左架新laptop
Compaq CQ35
以家屋企有4部laptop啦~

头先带左部acer去baby屋企

我睇我阁戏,他搞他阁game
一人一部感情不散
都几无聊既 =~=

(P/s:仲爱睇紧自己阁blog)

睇戏睇到累左,更系影几张靓相先啦~


边度可以少左我阁招牌动
Up Up抬起頭 Up Up舉個手
 Up Up 想個屬於你自己的招牌



听日去interview啦
紧张到~

又可以见到我阁Honey啦~
无时无刻都甘挂住她 =D

希望听日见工顺顺利利
大家记住祝福我

早唞啦
*Mwah*


♥12.56 A.M.♥

No comments:

Post a Comment